søndag den 16. februar 2014

Pakkehelvede = overstået!!

Så er taskerne pakket og lynet, både den store rygsæk såvel som den lille! Det vil sige, at jeg er så godt som klar til at tage afsted. Jeg må sige, at det i den grad får sommerfuglene i maven til at blafre!! For søren, hvor jeg glæder mig!
Jeg sagde farvel til mine dejligste venner med et brag af en fest i fredags, og det var bare så godt, men hold op hvor jeg kommer til at savne dem. I går (lørdag) var derfor meget præget af tømmermænd, og desværre blev tømmermændene også spicet op med en god omgang panik - der var selvfølgelig en eller anden klaphat, der havde bestemt sig for at stjæle min pung inde i byen. Deri var både dankort, sygesikring, kørekort og det ungdomskort, jeg skal bruge til min flybillet. Satans. Hvor uheldigt det end er, så var jeg så heldig, at det reserve-mastercard, vi havde bestilt som back-up lige præcis befandt sig i postkassen, da jeg vågnede morgenen efter, pyyyyyyh! Og ungdomskortet havde jeg scannet ind. Så nu må jeg bare satse på, at en kopi er i orden. Der er ikke andet at gøre.
I dag har været familieafskedsdag med fastelavnsboller og en meget syndig chokoladekage, og om lidt skal vi have lækker lækker mad! Jeg tager nemlig til København allerede i morgen, mor og jeg kører derover og sover hos Lisbeth og Jørgen, så vi kan nå til lufthavnen i ro og mag på tirsdag, hvor jeg flyver 12.30.
Næste stop: KATHMANDU!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar