tirsdag den 11. februar 2014

En uge til afgang!

Lige nu er der præcis en uge til, at jeg sidder i flyet på vej mod Kathmandu. Det er uhyggeligt at tænke på!! Men selvfølgelig også helt vildt spændende!
Lige nu hedder min destination "Pakkehelvede", for hold da fast hvor er det besværligt at pakke til fire måneder! Jeg har så meget tøj, jeg gerne vil have med, men kun en rygsæk og 20 kg at gøre godt med. Derudover skal man jo også pakke praktisk, og det er altså svært, når man ikke er helt sikker på, hvordan vejret vil udspille sig. Lige nu skulle der faktisk ikke være vanvittigt varmt i Kathmandu, specielt ikke om natten, men det bliver der jo, for ikke at tale om, når vi kommer til Indien. Suk suk, så besværligt altså... Men! Pakkefasen er begyndt, og jeg skal nok nå det.
Nå, men lige nu kunne jeg altså ikke overskue mere pakning, så jeg hygger mig med kunstskøjteløb og te i min mumikop, hihi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar